سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الیزا جوهری

الیزا جوهری

اطلاعات تماس رویداد رمزینه اطلاعات تماس • آدرس: • تلفن: • وبسایت: صفحه در ویکی‌پدیا • اینستاگرام: رویداد • رویدادهای جاری: ?? درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد رمزینه • کد QR: ?? جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید. کار حرفه‌ای خود را از سال 1358 و با بازی در نمایشنامه‌های: «آن زمان فرا خواهد رسید»، «مرگ یک دستفروش»، «عباس ماشین شور» و… آغاز نمود و همچنین نخستین بازی او در فیلم دیار عاشقان بود. فیلم‌شناسی مکتوب سینمایی به خاطر همه چیز نقش عشق آخرین پرواز معما (فیلم 1365) هشت و نیم شب دیار عاشقان.

الیزا جوهری فارغ‌التحصیل دانشکده هنرهای زیبا در رشته بازیگری می‌باشد. الیزا جوهری (به انگلیسی: Elisa Jouhari) هنرمند ایرانی، متولد 1340 در تهران است. خانم الیزا جوهری خواهر تانیا جوهری بازیگر سینمای ایران است.

بیوگرافی الیزا جوهری | پایگاه جهانی اطلاعات فیلم

کار حرفه‌ای خود را از سال 1358 و با بازی در نمایشنامه‌های: «آن زمان فرا خواهد رسید»، «مرگ یک دستفروش»، «عباس ماشین شور» و… آغاز نمود و همچنین نخستین بازی او در فیلم دیار عاشقان بود. الیزا جوهری (زاده 1340 تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی فارغ‌التحصیل دانشکده هنرهای زیبا در رشته بازیگری می‌باشد. اطلاعاتی در مورد فیلم ها، سریال ها، انیمیشن ها، مستند ها، فیلم های کوتاه چه به صورت شرح و معرفی این آثار و چه به صورت نقد و تحلیل از مواضع مختلف و یا ارائه مقاله های آموزشی و علمی در مورد این آثار. این سایت یعنی The World Internet Movie Database ، پایگاه اطلاعات جهانی اینترنتی فیلم می باشد؛ امید که بتوانیم رضایت شما مخاطبین گرامی (اعم از محققین عزیز و فیلم دوستان محترم) را جلب نماییم.

آدرس : مشهد- بین آبکوه 11 و 13 (بین مجد و کلاهدوز)، پلاک 327، واحد 7 موسسه فرهنگی و هنری سریر ققنوس طوس. همچنین سعی می شود اخبار مفید در این حوزه و گفت و گو های خواندنی را نیز در اختیار شما قرار دهیم. IR محلی برای ارائه اطلاعات کامل و فراگیر از صنعت سینما و تلویزیون است.

منبع