سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شراره رخام

ناگفته های شراره رخام از رقیب جدید خندوانه

بازیگر آرزوهای ناتمام در مورد حضور متوالی خود به عنوان تهیه کننده تاکید کرد:من تهیه کنندگی را از سال 87 شروع کردم و تاکنون هشت فیلم را تهیه کرده ام اما علاقه اول و آخر من بازیگری است و تهیه فیلم به هیچ وجه من را از عرصه بازیگری دور نخواهد کرد. وی دلیل ورود به تهیه کنندگی سینما را اینگونه توصیف کرد:به عنوان یک بازیگر همواره با برخی کمبودها در برخورد به تهیه کنندگان مواجه بوده ام و به این دلیل به تهیه کنندگی ورود کردم تا بتوانم این نواقص را از میان ببرم. رخام جزیره گنج را برنامه ای مفرح خواند و خاطرنشان کرد:این برنامه بدون شک مخاطبان زیادی خواهد داشت زیرا در ابتدا به امر اجرای این زوج دوست داشتنی فوق العاده است و از سویی تم برنامه شیرین و برای مخاطب جذاب است.

شراره رخام بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص فعالیت های خود در عرصه سینما گفت:اخیراٌ تهیه کنندگی یک تله فیلم را به پایان رسانده ام و هم اکنون پیش تولید تله فیلمی دیگر با ژانر پلیسی را آغاز کرده ام. وی درباره چگونگی حضور در این سریال اذعان کرد:در حال حاضر صحبت های اولیه برای بازی سریال بهرام بهرامیان انجام شده و با توجه به اپیزودیک بودن اثر هنوز نوبت به فیلمبرداری بخش های بازی من فرا نرسیده است. بازیگر نمایش "کژدم" از حضور دوباره خود در عرصه تئاتر خبر و ادامه داد:علاوه بر این در عرصه بازیگری پیشنهاد حضور در سه تئاتر را دارم که پس از انتخاب یکی از آنها وارد مرحله تمرین خواهم شد.

این برنامه در جزیره کیش تولید شده و به نوعی برنامه ترکیبی شامل مصاحبه، مسابقه و سرگرمی و مستند است که در مرحله ضبط قرار داشته و بعد از آماده شدن از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان علاوه بر حضور در دنیای بازیگری مدتهاست که در عرصه تهیه کنندگی فیلم نیز نفوذ کرده و این روزها مشغول تهیه کنندگی فیلم جدیدش است. وی درباره مضمون این تله فیلم افزود:اولین تله فیلمی که ساخت آن به پایان رسیده با نام موقت "گروگان" که با همکاری نیروی انتظامی استان قم ساخته شده است. وی با اشاره به پخش برنامه ای ترکیبی از شبکه سه سیما ادامه داد:به تازگی در برنامه ای به نام "جزیره گنج" با اجرای نیما فلاح و سحر ولدبیگی حضور داشتم.

 

‏شراره رخام‏ Sharareh Rakham

در واقع شراره رخام از مجموع 21 اثری که در کارنامه دارد، در 18 اثر در سینما با نام‌های فیلم دو ماه شمسی، فیلم حس خوب زندگی، فیلم آرزوهای ناتمام، فیلم اشک نرگس، فیلم فیلسوف های احمق، فیلم لاله‌های واژگون، فیلم صفر، فیلم غزاله، فیلم مبارزان کوچک، فیلم آژانس ازدواج، فیلم زنان ونوسی?مردان مریخی، فیلم جورچین، فیلم پل سیزدهم، فیلم چشمان سیاه، فیلم غوغا، فیلم سمفونی تاریک، فیلم دختران انتظار و فیلم عروس کاغذی به ایفای نقش پرداخته و در 3 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال همسرایی، سریال فقط به خاطر تو و سریال شب آفتابی بازی کرده است. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی شراره رخام، آثار شراره رخام، جوایز شراره رخام، همکاران شراره رخام، گالری عکس شراره رخام، قد شراره رخام، وزن شراره رخام، رنگ چشم شراره رخام، وضعیت تأهل و همسر شراره رخام، فرزندان شراره رخام، حواشی شراره رخام و کودکی شراره رخام می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

در این سال‌ها شراره رخام با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران گیتی ساعتچی با 3 مرتبه، کیانوش گرامی با 2 مرتبه، نگین معتضدی با 2 مرتبه، محمود مقامی با 2 مرتبه و امیر غفارمنش با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با شراره رخام داشته‌اند. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم زنان ونوسی?مردان مریخی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای شراره رخام محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون محمود شولیزاده، مژگان پوریگانه، فریدون سیفی و متین سیفی را تجربه کرد. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی شراره رخام تاکنون بیش از 14،928 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی شراره رخام تاکنون بیش از 1،506 نظر ثبت شده است.

مثلا اثری که در بیوگرافی شراره رخام بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم زنان ونوسی?مردان مریخی محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی شراره رخام کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم آرزوهای ناتمام محسوب می‌شود. شراره رخام توانست با بازی در فیلم زنان ونوسی?مردان مریخی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امین حیایی، بهاره رهنما، شیلا خداداد و امیرحسین رستمی بر تجارب او افزود. در واقع هر چقدر شراره رخام در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی شراره رخام درخشان‌تر خواهد شد.

 

بیوگرافی شراره رخام و نگاهی به زندگی شخصی و زندگی هنری وی

خوب است در ادامه بیوگرافی شراره رخام اشاره کنیم که یکی از دلایل اصلی که وی از سریال های تاریخی فاصله گرفت، تزریق ژل لب بود که بعد از مدتی از این کار پشیمان شده بود که به این دلیل در سریالهای تاریخی او را انتخاب نمی کردند. امیداریم با خواندن بیوگرافی شراره رخام بازیگر موفق و دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایرانی و از تماشای تصاویر شخصی و جدید وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. آخرین بازی و تهیه کنندگی ایشان در سال 1395 فیلم سینمایی آرزو های ناتمام به کارگردانی رضا حسینی می باشد که در این فیلم در کنار کامران تفتی، رامین راستا و رضا کیانیان همبازی بود.

ماجرای طلاق این زوج به زبان شراره رخام: وی می گوید جدایی ما دوستانه بود چون همسرم دوست داشت به آمریکا برود و فیلمسازی کند ولی من زندگی کردن در خارج از کشور را دوست نداشتم. این هنرپیشه زیبا سال ها قبل با آقای فرهاد غریب که نام هنری استیون راش مشهور است ازدواج کرد ولی متاسفانه این ازدواج دو سال بیشتر دوام نیاورد و از یکدیگر طلاق گرفتند. شراره رخام بازیگر دوست داشتنی و موفق سینما و تلویزیون ایرانی متولد 17 مرداد ماه سال 1350 که هم اکنون وی 48 سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. بازی شراره رخام در سریال “فقط بخاطر تو” به کارگردانی اکبر منصور فلاح در ماه رمضان سال 1382 باعث به شهرت رسیدن وی شد و توانست مخاطبان زیادی را جذب خود کند.

فرهاد غریب ( استیون راش) فیلنامه نیس و مستند ساز آمریکایی و ایرانی در در حال حاضر در لس آنجلس آمریکا ساکن می باشد و بیشتر در سینمای هالیوود مشغول است. همچنین وی فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته زبان روسی از دانشگاه آزاد تهران شمال و همچنین کارشناسی بازیگری از جهاد دانشگاهی تهران را دارد. در این فیلم بازیگرانی چون رامتین خداپناهی، لاله صبوری، مجید حاجی زاده، محسن زهتاب، حسن اسدی، فریده دریامج، مرضیه طهماسبی حضور داشتند. شراره رخام بازیگر و تهیه کننده موفق و خوش چهره سینما و تلویزیون ایرانی می باشد که فعالیت حرفه ای این هنرمند به سال 1374 برمی گردد. در ادامه این مطلب از مجله آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه شراره رخام همراه با تصاویر زیبا و جذاب وی آشنا شوید.

 

منبع