سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیلا بلوکات

فیلم سینمایی “پنج ستاره” به کارگردانی “مهشید افشار زاده” پنج اپیزود در یک قصه است که همه ی آنها در یک شب اتفاق می افتد لیلا بلوکات در یکی از این اپیزودها نقش یک دانشجوی شهری را بازی می کند. فیلمنامه سریال « زمانی برای عاشقی » به قلم علی اکبر محلوجیان نگارش شده و روایتگر حاج مرتضی(فرهاد قائمیان)، بازاری خوشنام و اهل خداست که یک اتفاق ناخواسته زندگی او را از این رو به آن رو می کند. سینمایی روز رستاخیز 1391 آینه شمعدون 1391 پنج ستاره 1391 عملیات مهد کودک 1391 جیب بر خیابان جنوبی 1391 اخراجی ها2 1387 یوسف پیامبر 1386 اخراجی ها 1385 ابراهیم خلیل الله 1384.

لیلا بلوکات با تعدادی از هنرمندان و بازیگرن به سفر معنوی حج رفته که در ادامه عکسی از لیلا بلوکات و خاطره حاتمی بازیگر را در مدینه مشاهه میکنید. تلویزیونی زمانی برای عاشقی 1392 شوخی با ستارگان 1392 و خدا زن را آفرید 1392 راز پنهان 1391 یوسف پیامبر 1387 عملیات پایتخت 1387. نام :لیلا نام خانوادگی :بلوکات تاریخ تولد :1360/9/4 محل تولد :تهران میزان تحصیلات :کارشناسی فرش تاهل :مجرد. لیلا بلوکات پس از 3 سال کار تئاتر در سال 87 با سریالی به کارگردانی سیروس مقدم وارد کار تلویزیون و سینما شده است. داستان این فیلم درباره زن و شوهری به نام «ضیاء» و «سوری» است که قصد دارند دخترشان را به خانه بخت بفرستند.

الان دو، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. پس از حضور موفق در سریال یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر اخلاتون بیشتر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید. پسر آقا یوسف به کانادا رفته و آقا یوسف در غیاب پسرش عهده دار مخارج عروس (لیلا بلوکات) و نوه اش می باشد. نگاهی به زندگی شخصی؛ شخصیت، زندگینامه و بیوگرافی بازیگر جوان و معروف کشور لیلا بلوکات. آقا یوسف بازنشسته از 5 سال پیش، پنهان از چشم دخترش در خانه های مردم کار و نظافت می کند. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم. لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.

 

پارس ناز پورتال

و چه اتفاقی افتاد که این نقش به کتایون ریاحی سپرده شد؟ بلوکات:یک تصادف باعث شد، البته باید اشاره کنم که نظر سازندگان هم تغییر کرد و تصمیم گرفتند کسی را بیاورند که هر دو نقش را بازی کند، اما تصادف من هم تاثیر زیادی در این تصمیم‌گیری داشت، چرا که آن تصادف به نوعی بود که من دو ماه روی ویلچر نشسته بودم به همین خاطر «کتایون ریاحی» انتخاب شد که انصافا چه انتخاب درستی بود، ایشان الحق از پس نقش «زلیخا» به خوبی برآمدند، به اعتقاد من ایشان بهترین انتخاب برای این نقش بود. بلوکات:مسافرت مکه برای من پیش آمد، پس از بازگشت از آن سفر، دوباره با من تماس گرفتند و این بار نقش «نفرتی‌تی» را پیشنهاد دادند، وقتی که می‌گویند نقشی قسمت آدم باشد، همین است، اگر زمین و زمان نخواهند باز هم آن کار از آن اوست و هیچ نیرویی نمی‌تواند جلوی تقدیر را بگیرد.

بلوکات:بله، می‌گویند چهره‌ام مناسب شخصیت‌های تاریخی است، به همین دلیل معمولا برای کارهای تاریخی انتخاب می‌شوم، چندین کار تاریخی را در کارنامه‌ام دارم و با توجه به قصه حضرت یوسف در کشور مصر، دوست دارم حتما به این کشور هم سفری داشته باشم. در این سریال همدلی عوامل باعث شد تا این مجموعه به موفقیت برسد، یادم می‌آید، زمانی که تصویربرداری این سریال به اتمام رسید، دلم هم برای کل مجموعه تنگ شد، هم برای آن فضا و هم برای بچه‌های گروه…. بلوکات:(می‌خندد)، نه آن طور که می‌گویید، اما حکایت اینگونه بود؛ چهار سال پیش که کار شروع شد، با من تماس گرفتند و از بین 1500 نفری که برای نقش «زلیخا» آمده بودند و تست دادند، من انتخاب شدم.

آن زمان قرار بود «زلیخا» در دو مقطع نشان داده شود، یکی مقطع جوانی و یکی هم مقطع پیری و من برای نقش جوانی زلیخا را انتخاب شدم و نقش پیری زلیخا هم قرار بود شخص دیگری ایفا کند. بلوکات:اینکه نفرتی‌تی و آخناتون بت‌پرست نبودند، اما نمی‌دانستند چه چیزی را باید بپرستند تا زمانی که یوزارسیف به زندگی‌شان وارد شد و آنها را آگاه کرد. من چندین داستان و فیلم حضرت یوسف(ع) را بررسی کرده بودم و جالب اینکه در همه آنان نفرتی‌تی حضور داشت، او زنی عاشق خانواده، یکتاپرست و مهربان بود…. بلوکات:مثل خیلی از کارهای تاریخی دیگر سخت بود، ساخت آن سه سال طول کشید و باید قبول کنیم که هر کاری سختی‌های خاص خودش را دارد.

 

ماجرای ازدواج لیلا بلوکات و سیاوش خیرابی دو بازیگر سرشناس چیست؟

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. لیلابلوکات درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت: اولویتم برای تحصیل، شرکت در هنرستان صدا و سیما بود که متاسفانه ظرفیتها پر شده بود. نهایتاً به دانشگاه راه پیدا کردم و در کنارش کلاس های بازیگری میکائیل شهرستانی، امین تارخ و ورکشاپ های استاد سمندریان را گذراندم. لیلا بلوکات پس از حضور موفق در مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر آخناتون بیش تر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید. سال 1377بود که در فرهنگسراها تئاتر اجرا می کردم و برای نخستین بار در مجموعه تلویزیونی سیروس مقدم و مجید اوجی جلوی دوربین رفتم.

سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تلویزیون در تاریخ 23 آذر 1363 در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 33 سال سن دارد و اصالتا تبریزی است. سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تلویزیون در تاریخ 23 آذر 1363 در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 33 سال سن دارد و اصالتا تبریزی است. لیلا بلوکات از سال 1378 با بازی در مجموعه «روزهای زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم رسماً وارد حرفه ی بازیگری شد. لیلابلوکات متولد 4 آذر 1363 یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است، او دو خواهر و یک برادر دارد. در آن مدرسه هم فقط رشته فرش بافی ظرفیت خالی داشت و مجبور شدم برای ورود به رشته هنری ثبت نام کنم. لیلا بلوکات خواهری بسیار شبیه به خودش دارد و لیلابلوکات هم اکنون ساکن اقدسیه است.

تحصیلات:سیاوش خیرابی دارای مدرک لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران می باشد. در نتیجه من را به هنرستان کار و دانش معرفی کردند تا آنجا ادامه تحصیل دهم. لیلابلوکات از سال 1377 با تئاتر های کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد. لیلا بلوکات با حال وخیم از مردم خواسته بود برایش دعا کنند.

بیوگرافی و عکس های لیلا بلوکات بازیگر فیلم پنج ستاره

در این پست عکس های منتشر شده در صفحات اجتماعی لیلا بلوکات بازیگر خوب کشورمان را گردآوری کرده ایم ، در ادامه این تصاویر را مشاهده نمایید. پس از حضور موفق در سریال یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر اخلاتون بیشتر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید. او از سال 1378 با بازی در مجموعه «روزهای زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم رسما وارد حرفه ی بازیگری شد. لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1360 در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.

منبع